Góry czy miasto? Gdzie zorganizować imprezę firmową?
Nie ma lepszej motywacji dla pracownika, jak docenienie go przez własnego szefa. Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw coraz śmielej planują imprezy firmowe wiedząc, że w ten sposób nie tylko działają społecznie, lecz również podnoszą poziom motywacji wśród swoich ludzi. Choć koszty zorganizowania takiego przedsięwzięcia są spore - warto szukać alternatywy dla imprezy w klubie i zaproponować pracownikom wyjazd w góry lub do obcego miasta. O tym, gdzie warto zabrać pracowników dowiecie się poniżej.
Kontrast dla stanowiska pracy
Przyjęło się, że osoby pracujące fizycznie powinny na odpoczynek wybrać się w góry lub nad morze. Dzięki temu zregenerują swoje organizmy, naładują akumulatory i przygotują się do kolejnych tygodni ciężkiej pracy. W kontraście stoją osoby pracujące "umysłowo", czyli dyrektorzy i pracownicy agencji marketingowych. Oni powinni spędzać czas aktywnie, rozwijać się fizycznie i obcować z naturą. Kontrast dla stanowiska pracy jest ogromnie ważny podczas planowania imprezy, dlatego warto o tym pamiętać.
Aktywny wypoczynek w górach
Świeże powietrze, piękne widoki - wyjazd w góry to doskonały pomysł na zmotywowanie swoich pracowników. Koszty dotyczyć będą noclegu, transportu, wyżywienia oraz biletów na baseny termalne i do SPA. Góry, zwłaszcza po Polskiej stronie są jednym z najpiękniejszych miejsc w Europie i coraz więcej firm organizuje masowe wyjazdy na koniec kraju - również zagraniczne. Właściciele firm powinni celować w miejsca spokojne, najlepiej poza obszarem miasta. Dobrym wyborem będą niewielkie miejscowości pod Zakopanem (Nowy Targ), gdzie panuje cisza i są to miejsca z doskonałym widokiem na góry.
Ile to kosztuje?
Organizacja imprezy firmowej w górach pochłonie kilkanaście tysięcy złotych. Warto jednak zainwestować takie pieniądze, bo zwiększymy tym samym motywację swoich pracowników i udowodnimy, że szef również jest człowiekiem. Taka impreza raz do roku lub przy okazji zatrudnienia kolejnych pracowników to najlepsze, co możecie zrobić dla swojej firmy.
Góry czy miasto? Gdzie Wy zabralibyście swoich pracowników? Czekamy na Wasze odpowiedzi w komentarzach!